Monday 8 July 2013

its just a dream

hadir dia cuma sekejap . macam mimpi . sekarang aku dah tersedar dari mimpi tu . semua cerita mimpi tu dah berakhir . terima kasih untuk segalanya . setiap hari tadah tangan berdoa demi masa depan cerita mimpi ni , tapi tak boleh buat apa kalau ia tetap bertemu dengan jalan buntu . semakin hari semakin jauh . semua ni ketentuan Dia . kita redha . insyaallah . semoga dia bertemu dengan bahagia yang dia kejarkan .

aku tak setaraf dengan dia . kami terlalu berbeza . ibarat langit dengan bumi . macam enggang dan pipit . aku tak layak untuk berjalan seiring dengan dia . aku tak mampu nak bagi bahagia yang dia impikan . aku kurang serba serbi . sana sini banyak celanya . aku tak perfect . maaf . aku tak salahkan dia atas apa yang berlaku sebab aku sedar aku siapa , aku berpijak di bumi yang nyata .

aku cuma mampu doa kesejahteraan dia . semoga dia sentiasa diberkati . semoga wanita itu mampu buat dia bahagia . semoga wanita itu , wanita terakhir dalam hatinya . semoga dia berubah ke arah yang lebih baik . insyaallah , amin .





MOVE ON ! :)