Sunday 8 September 2013

mula semester baru sebagai senior

currently aku kat melaka . hari isnin dah mula kelas tapi tapi tapi aku takde semangat nak mula belajar . maklum laa dah dua bulan cuti , sedap duduk rumah je .. bila nak mula belajar balik , berat rasanye . haha . tambah-tambah lagi dapat rumah aras bawah-bawah, lepastu kedudukan perabot dy alaaaaahai , serabut . nampak sempit . makin buat aku rasa tak bersemangat . aku nak ubah sendiri , tak larat . lepastu pulak dapat almari macam nak roboh , pintu bilik tak boleh lock , tombol rosak ! bayangkan pintu bilik tak boleh rapat , tolak sikit je dah ternganga . hm , satu keje nak kene buat report . nak kene ngadap staff apartment ni yang macam pffftt -.-

semester ni tahun akhir aku insyaallah . semester 5 , aku bergelar senior . agak tough kot sem ni . and of course lebih busy aku rasa . semester ke 6 mula praktikal and then graduate . insyaallah , semoga dipermudahkan perjalanan aku .