Monday 15 April 2013

minggu stress

hye bloggers !

dah selesai solat subuh tadi , tiba-tiba aku terasa macam nak update blog . so here i am ! hee . actually aku rasa penat sangat hari ni sebab satu malam stay up sebab nak buat assignment . dan sekarang separuh dah siap . ade separuh lagi . untuk subjek ni je laa . subjek lain masih banyak lagi yang belum buat . berderet ! masing-masing tengah tunggu giliran .

nampak tu betapa banyaknye kerja . huhu
ni aku baru cerita pasal assignment . test pun ade nanti . semua dalam minggu ni . minggu ni aku ade dua test ! omg .. tambah lagi selection untuk sukan antara program . ouhh im so busy this week . nampak gayanya setiap hari aku kene stay up . ahh ! mati aku . mati .

aku kerjakan assignment for this subjek . 

aku rasa cukup lahh aku menghadap assignment hari ni . sambung petang or malam kang . sekejap lagi aku topup tidur aku yang tertangguh ni . petang nanti aku rehat-rehatkan otak , melawat pantai . terima kasih kepada yang memahami aku . good night !

encik mon peneman study :)

nota kaki :
dah lepas minggu stress nanti , boleh cuti seminggu . i mean cuti midsem akan bermula :D