Saturday 11 May 2013

Muhammad Izzuddin Asran

hye awak ! rajin datang melawat blog sy ehh ? ;)

baru lepas on the phone dengan si penama di atas . setiap malam kami on the phone . and baru tadi dy cakap dy baca blog aku . then ni buat aku tergerak untuk update blog . tiba-tiba idea datang . hehe .

so now .
Izz .. :D
siapa agaknye dy tu kan ? hehe . let me introduce to the world . dy lahh buah hati pengarang jantung aku sekarang . dy lelaki aku . dy yang aku sayang . aku bahagia bersama dy . alhamdulillah .. semoga hubungan yang terjalin ini kekal sampai ke akhir hayat . amin ..

apa yang aku tahu pasal dy setakat ni , dy seorang yang :

  • romantik
  • sweet talker
  • suka warna merah
  • suka tomyam dengan spicy food
  • suka tengok bulan katanya
  • lembut hati
  • baik hati
  • suka tolong orang
  • rajin
  • pandai memasak
  • suka something yang adventure
  • tak suka kene marah
  • cengeng :P
  • pandai
  • keluar krismas
  • 175 cm
  • anak sulung
  • manja
  • drummer
  • great leader
  • jujur
salah satu sikap dy yang buat aku tertarik and actually agak terkejut bila dy tiba-tiba bagi aku password twitter and facebook dy tanpa aku mintak . jarang jumpa lelaki macam ni kan . hee . bila dy buat macam tu , aku rasa yang dy tak sorokkan apa-apa pada aku , we share everything dan dy percaya aku . lagi satu , dy perkenalkan siapa aku pada semua orang terdekat dy walaupun hubungan kami ni baru je lagi . family , kawan-kawan , dan mungkin satu dunia . haha . dan apa yang aku rasa , lelaki macam ni adalah lelaki yang serious dalam perhubungan . insyaAllah . dy pun berpandangan sama dengan aku . hehe . thank you sayang . i am happy when he always said he loves me and for sure i do love him too . dy cakap dy nak jadikan aku isteri dan aku juga nak jadikan dy suami aku . insyaAllah .. andai jodoh kami panjang :)

for u izz ..
i love you . i heart you . i miss you :*