Sunday 19 May 2013

17 dan 18 may 2013

sekarang dy on his way back to Kuala Lumpur . hati aku rasa berat sangat nak lepaskan dy balik . tak pernah aku rasa berat hati macam ni untuk lepaskan seseorang yang aku sayang pergi selain arwah mak . hai hati .. please behave . jangan macam ni . ada rezeki . ada jodoh . insyaAllah jumpa lagi .

untuk dua hari ni , aku rasa itu hari yang paling berharga dan takkan aku lupakan . pertemuan pertama dengan perasaan malu-malu pada awalnya bertukar kepada perasaan mesra , selesa dan serasi dalam masa satu hari . segalanya akan aku simpan elok-elok dalam kotak hati aku .

"bila lagi dapat jumpa sayang..?" bila soalan tu diajukan pada aku , seriously aku rasa nak menangis . aku tak mampu nak kata apa-apa . cume Allah yang ada jawapan tu . jujur aku rindu dia . jujur aku sayang dia . dia dunia aku . dia warna aku . takkan ada yang lain selain Muhammad Izzuddin Asran dalam hati aku .

untuk kekasih hati ,
bie romantik . bie sweet . bie baik .
i do love you just the way you are .
no one else can take my heart from you .
believe me .
sayang tahu bie letih , mengantuk ..
tapi bie tak nak mengaku .
alasan ? bie kan memang suke mengeluh ..
haha . yes you are . but i know the truth inside you .
terima kasih untuk dua hari ni .
terima kasih untuk segalanya sepanjang perkenalan kita .
maaf atas segala kekurangan sayang untuk dua hari ni .
maaf atas segala kekurangan sayang sepanjang perkenalan kita .
halalkan segalanya untuk dua hari ni dan sepanjang perkenalan kita .

kaki kami saiz 7 . #NikeAirMax #BrandOutlet 

dia kuat minum air and i love him 

dia kuat makan and i love him

dia mengantuk , letih tapi tak nak mengaku  and i love him

'aku punya manja kau saja boleh rasa' coz i love him

he is my bie and i love him so much