Wednesday 29 May 2013

new look

hemo hemo hemo . holla peepssss ! :D

aku memang dari dulu teringin sangat nak pakai contact lens . tapi aku takut . takde confident nak pakai . tengok orang dok cucuh-cucuh biji mata dengan bende alah tu , nampak ngeri . so aku dengan secara automatik fantastik dan bombastiknye terfikir , "auchh ! sakitnyeeeee" . haha . but but but ... sampai bila nak rasa takut kan ? kalau asyik nak rasa takut je , sampai ke tua hajat aku nak try pakai contact lens tak kesampaian . hee

now ! jeng jeng jeng ...

i've got one . hee . brown colour . sweet honey . big eye

aku beli masa hari jumaat hari tu . then kene order . and .. wallaa ! order sampai semalam tapi aku ambil hari ni . hehe . RM70 for 3 month . bapak aku belanja . muehehehe . thank you abah . i love you ! :*

tak sabar nak cuba pakai walaupun masih ada rasa takut tu . hikss . disebabkan baru je beli . kene rendam dulu lens tu dalam air dy tu at least 2 jam . so .. sabar :)