Tuesday 30 July 2013

chin up



aku tak pernah tahu wujudnya band ni. semua bermula dari buku seyogia aku baca. babak untuk memujuk. menaikkan semangat. lagu ni diperkenalkan pada pembaca. walaupun hanya mention tajuk. tergerak hati aku nak cari lagu ni.

aku dengar. indahnya muzik dia. aku jatuh cinta. walaupun aku tak faham apa sebenarnya yang disampaikan. aku mengaku. lagu ni berhantu bagi aku. aku sorang. yang lain aku tak tahu. diri kau je yang tahu.

bila aku dengar, aku ulang banyak kali. muzik dia terus meresap dalam jiwa. buat aku tak nak dengar lagu lain. aku pejam mata, hayati nada dia, rasa sayu hati aku. waktu tension, stress, sedih, kecewa aku dengar lagu ni. lagu ni buat aku rasa tenang. dalam masa yang sama, buat aku nak menitiskan air mata. i don't know, what is wrong with me.